Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.

Masážní trenažér Borise Tichanovského "Ježek"

 
  • 1 z 2
 

Tento Masážní trenažér plně respektuje přirozené anatomické vlastnosti člověka. Podle východní medicíny prochází celým tělem člověka energetické meridiány (dráhy - linie), ve kterých se nachází biologicky aktivní body. Působením na tyto body můžeme ovlivňovat vnitřní orgány i celé systémy orgánů a nejen s preventivními účinky.

Trenažér Ježek se vyrábí v následujících velikostech (o jejich dostupnosti se prosím informujte):

velikost "S"  pro výšku postav do 150 cm

velikost "M" pro výšku postav od 150 - 180 cm

velikost "L" pro výšku postav nad 180 cm

Vážení zákazníci, o Ježka je velký zájem, z čehož máme velkou radost...

...ale pan truhlář nestíhá vyrábět, proto se často stává, že ve chvíli Vaší objednávky není dostupný skladem.

INFORMUJTE SE prosím na našich kontaktních číslech ve chvíli, kdy děláte objednávku o jeho dostupnosti / nejbližším termínu další dodávky.

Vyhnete se předčasnému zaplacení zboží, které my můžeme poslat teprve až bude znovu naskladněno.

UPOZORNĚNÍ: Tento produkt NELZE poslat elektronickou cestou! Pouze prostřednictvím České pošty  nebo nově také Zásilkovny.

Děkujeme za pochopení.

Za Tibmed.cz Markéta Čechová

Dostupnost Zvolte variantu Na dotaz Skladem (1 ks)
Ježek typ/velikost
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Cena 818 Kč 942 Kč od 818 Kč bez DPH
990 Kč 1.140 Kč od 990 Kč    
Kód produktu 757/SROM 757/SROL Zvolte variantu
Značka Josef a Kristýna Brožovi
Kategorie Epam výrobky OSTATNÍ
Záruka 2 roky
 

Tipy a rady k používání trenažéru Borise Tichanovského "Ježek"

Jsou to důležité poznámky, které vyplynuly ze zkušeností našich vlastních, i Epamových zákazníků/klientů/kurzistů a NEJSOU na přiloženém instruktážním DVD.

A) Co je cílem? => POVOLIT - ROZVOLNIT spastické napětí drobných svalíků kolem páteře, jak ze zadní strany, tak i z vnitřní/přední strany páteře obrácené dovnitř dutiny hrudní a břišní (tzv. "ohýbače" - flexory, které se upínají ke středové části a k postranním výčnělkům obratlů).

B) Poté (brzy) je potřeba začít budovat a posilovat velké zádové a pažní svalstvo a harmonicky = vyváženě trénovat svaly "natahovače" - extenzory, které se pravidelným, nejlépe denním, cvičením tzv. "Zázračné rozcvičky" Borise Tichanovského posílí natolik, že dokáží udržovat vzpřímený postoj = tedy správné držení těla!

Jak tedy postupovat?

1) Začínající uživatelé si mohou na Ježka položit ručník, tenčí deku, nebo si oléknout silnější mikinu. A teď je třeba si pomyslně rozdělit svou páteř na NEJMÉNĚ 3, lépe 4 části (Boris dělí páteř na KRČNÍ p., HORNÍ a DOLNÍ hrudní p. a BEDERNÍ p.), které při postupném pokládání se, každou zvlášť prodýcháme! Uděláme tedy 3, lépe 4 nádechy a výdechy při jednom položení! Využíváme přitom tzv. jógu dechu - pranajámu => zkušenosti dokládají, že s výdechem se uvolňuje svalové napětí.

2) Co dělat, aby se mohla zaklonit naše hlava -> položit i krční partie? Před tím, než se začneme pokládat si vyzkoušíme sami před zrcadlem: ve stoji vzpažíme ruce - a) s vytaženýma rukama = zvednutými rameny a zkusíme se zaklonit, potom b) se "zasunutými" = kleslými rameny a znovu se zkusíme zaklonit. Uvidíte, že teď to půjde o mnoho snadněji a to je ta správná pozice ramen! Je potřeba si ramena v této pozici HLÍDAT!

3) Při nutnosti propracovat = uvolnit spastickou krční páteř samostatně, otočíme Ježka o 90° (napříč) a krční páteř opřeme o bližší "list" trenažéru. Začneme uvolňovat u hranice vlasů, kde se upínají hlavní zádové svaly (formující naši posturu) ke spodině lebeční. Začínáme lehce, protože tato místa jsou velice bolestivá. Opatrně otáčíme hlavou ze strany na stranu a postupně se posouváme výše a výše, až se dostaneme k 7., poněkud vystouplému, krčnímu obratli. Postupně se bolestivost snižuje.

4) Vstávání z Ježka je pohodlnější a bezpečnější PŘEKULENÍM se na bok, do kleku, postupně do dřepu a s případnou oporou o ruce dokončíme vztyk. Lidé bez potíží mohou vstávat i přímo. Jsme každý jiný, někdo zdatnější a někdo méně, nebo opotřebovanější.

Vždy mějte ohled na svůj fyzický stav a kondici!

Ze začátku je možné na Ježkovi ležet i jen 3 minuty a postupně dobu ležení prodlužovat. Bylo by zbytečné, kdybyste si sami používání Ježka "znechutili" přetažením.

 

 

 

 
Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Prohlížením našich stránek s jejich používáním souhlasíte.